Nya tag

Bloggen har under de senaste dagarna hamnat längst ner på "att göra" listan.
Jag har haft så mycket att göra. Och har kommit på, på kvällarna att shit jag har inte gjort något inlägg idag. Och så får jag ångest. Det är fel att känna så, i alla fall för mig.
Jag vill inte ha det så.
Men nu denna veckan har jag inte lika fullt upp. Så jag ska ta tag i bloggningen igen.
Börja blogga mer på datorn igen. Eftersom jag hatar att skriva på iPaden & mobilen.
Som jag gör nu. Det blir så fult !

Så idag ska jag ta tag i bloggningen så gott det går.
Ska åka till stallet idag efter skolan & rida bääbis i manegen.
Dagens ridpass kommer komma upp då ikväll.
Så då är vi uppe i 2 inlägg denna dagen.
Jag har absolut ingen inspiration längre. Jag vet inte vad jag ska blogga om...hemskt....
Kanske ska börja väcka liv i min blogglek, så att det alltid finns åtminstone ett inlägg om dagen. Den blogglekar.
Tycker dock att den är lite lång tråkig. Den tar aldrig slut. Och den kanske inte är jätte rolig att läsa, jag vet inte.

Nu ska jag i alla fall gå på lektion. Jag hoppas vi hörs lite senare!
(Nellie la ut bilden på sin blogg, tyckte den stämde riktigt bra! Så här är den)


Anonym skriver:

Skulle vara kul om du gjorde någon blogglek som inte handlade så mycket om hästar.... Typ bad den äter o så :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...