New hair

Är ni beredda på att se skillnaden på klippningen?
......
Nu
 
Hm, vad tycker ni? Väldigt stor skillnad. Jag håller fortfarande på att vänja mig. 
Gillade mitt förra hår jättemycket, långt.....snyft!
Men någon gång måste man göra en förändring. Lika mycket som man måste klippa sig ibland. 
 
Många tycker att jag såg något år äldre ut i detta håret jag har nu, hmm.. Jag vet inte...



Lovisa skriver:

Snyggt! :)

Felicia skriver:

Det blev ju jätte fint! Har du färgat det också? :)

EMILIAguld skriver:

Det blev jätte fint!!!

Lisa skriver:

Du vart ju jätte söt i ditt ny:)
Söt som socker!

Amanda skriver:

Fint!
Sv; tack detsamma! Jag vet faktiskt inte men det är bara roligt! :)

julia skriver:

jättefint!

Erika skriver:

Hej:) tack söta du!
Ja det är ju en bra fråga :) som jag även kan svara lite mer på i ett inlägg. Men framförallt tycker jag det är kul när folk kommenterar som du nyss för ni har oftast egna bloggar och då kan jag få kika in hos er och få känna en ny människa läsa era historier. Det tycker jag är kul!
Samt är det roligt att skriva det har jag alltid gillat.
Kram

Wow så fint det blev! Det var fint innan med men stor skillnad :)
Är skinmlen din? Super söt!

Malin Nilsson skriver:

va fint det blev! :)

Hanna skriver:

Förstår att det känns konstigt. Men det är jättesnyggt och håret ser ut o må mycket bättre. :) I vilket fall växer det ut igen! Men jag tycker det är skitsnyggt!

erika skriver:

Hon ser jätte fin ut :)
Ja men visst är det, tycker som sagt det blev ett bra resultat iallafall :)

Malin skriver:

Åå vad fint det blev tilda!
Du ser faktiskt äldre ut ;)

Linnea skriver:

Sjukt fint blev det! :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...