Fixarn

Känner mig duktig. De ni!
Jag har suttit och fixat lite på min iPad.
Och har hittat en super rolig grej.
Och jag berättar inte hur jag har gjort. Eftersom det är hemligt (tacka mig Emilia & Josse).
Och det är på riktigt, I promise. Det är ingen bild eller så. Utan det är jag som fixat.
Visst blir det mer gulligare och finare?
Det tog mig flera timmar, minst 3 timmar att fixa det. Puuuuh.
(Blogg.se gick inte att fixa)


Alva skriver:

Sv; Tack så mycket! :) Jadå, själv? :)

angelica skriver:

önskar dig en fortsatt bra kväll & en bra kommande onsdag! :D

my törnqvist skriver:

Hej sötnos! Superfin blogg :)
Fråga jättegärna någonting i min frågestund jag har på min blogg:
http://mytrnqvist.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comment

ha det bra! kram<3

Tua skriver:

OMG hur gjorde du???? Säg snälla haha puuuuss 😘


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...