Dagens ridpass tjugoandre Februari

Hon var super fin verkligen!
Duktig ponny. Hoppade lite över några bommar också. 

Var i stallet i 5 timmar idag, yeey. Och på de 5 timmarna han jag göra massor av viktiga grejer. Som att rensa ut hela skåpet, torka rent och lägga in allt. Det gick bra & resultatet blev mycket bra!
Städade även ut hela min ryktlåda, gjorde rent alla borstar osv osv.
Sen var det lite små saker, som att jag sopade & städade inne i vår sadelkammare. Det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.... Bombnedslag om vi ska gå in på detaljer.
Men inte nu längre, efter att jag städat. Men jag LOVAR att det kommer se exakt likadant ut imorgon kväll igen. Men men. Bara någon gör det så blir det ju lite bättre.

Denna helgen är det FRIIDROTT som står högst på listan.
Imorgon är det 60m & 1000m. Och på Söndag 60m HÄCK & 200m.
Vill gärna kunna kvala in till en speciell tävling, mycket speciell, så ska ge gärnet.
Har lite ont i knät, men vi får hoppas att det inte stör mig imorgon. Eller vi och vi, JAG får hoppas i alla fall.
Nu måste jag lägga mig. Så jag är helt utvilad till alla grenar jag ska debutera i.
Vi hörs mer imorgon!


fanny ahlm - gravt hörselskadad, lever livet skriver:

Vill du vara med i en utlottning om helgens blogg?
då ska du kolla in om du är sugen! http://aahlms.blogg.se/2013/february/tavling.html#comment

Ha en bra helg annars!

Aurora skriver:

Hej! :) Veckans blogg är nu avslutad. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig igen till nya omgången, HÄR:
http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v-9.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...