Dagen

Idag ska vi testa något nytt. Nämligen att ha texten såhär i mitten. 
Känns mer snyggare på något sätt. Vi kör igång i alla fall med en bild jag tog förra veckan.
Dagen började med att jag gick i skolan, inget ovanligt med det. 
Efter skolan drog jag & några kompiar till en pizzeria och åt pizza. Det var riktigt gott. Vanligtvis brukar jag inte gilla att äta pizza för ofta. Men jag kom på idag att jag inte ätit pizza på jättelänge. Så då blev det ju extra gott. 
 
Efter det gick jag hem. Redigerade klart de sista friidrottsbilderna. Öppnade paketen från H&M. Har nämligen beställt lite nya kläder som kom idag. Ska försöka ta kort på allt. 
Det är inte alltid H&M har fina kläder, tycker jag. Men jag lyckades allt hitta något ändå. Men det varierar. H&M är en affär som har sina perioder. Ibland har de super snygga kläder. Och ibland är kläderna bara tack-o-hej-för-mig. Det är alltså ingenting att ha. 
 
Två prov denna veckan, varav ett är imorgon. Engelskaprov. 
Och det är lungt. Ni kan andas igen. Jag har övat och kan dem muy bien. 
Ska även visa upp min serie på ringarna på gymnastiken. För att därför få mitt betyg där. Ska göra mitt bästa. Jag lovar. 
Satsar på ett C ändå, eftersom redskapsgymnastik inte är min starkaste gren. 
 
Nu tror jag, jag gått igenom allt. Ska förresten ta tag i bloggningen igen. Den har ju vart lite ojämn om man säger det så. Men jag har haft mycket att göra. Men nu glömmer vi det & tar nya tag. 
Vill inte skälla på er, men jag måste få säga att det var liite dåligt med kommentarer på sistone. Stastistiken är kvar. Men inte kommentarerna. Men, men. 
Världen går väl inte under för det, som jag brukar säga. 
 
Nä. Jag vill inte vara någon desperat bloggerska som skriver i varenda inlägg att ni måste kommentera mer. Utan det är ert val om ni vill det eller inte.  Men det är bara det att jag vet att ni finns. Och det är så roligt med kommentarer. Man blir så taggad! Och glad. 
 
Med dem orden tackar jag för mig & vi hörs antingen imorgon, eller så kanske det kommer ett till, sent inlägg lite senare. I vilket fall så hörs vi. 
Måste vara något väldigt speciellt med denna blomman. Eftersom jag inser nu i efterhand att jag tagit flera kort på den. Som är i princip likadana. Väldigt lustigt. 

captivatedminds.blogg.se skriver:

Lust med ett bloglovin-byte? :) och det är ingen idé att göra det om du tänker sluta följa efter en vecka, det gör inte jag och jag läser alla inlägg och kommenterar så folk som går med på byten och slutar följa efter en vecka blir man bara trött på :/ kram!

Maja skriver:

Hej Tilda! Du kommenterade på min blogg, tack så mycket för det! sUPERFIN BLOGG DU HAR <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...