Dagen efter Söndag

DÖD.
Kan inte komma på något mer passande ord till hur jag känner mig nu.

Två prov denna veckan.
Och 1 läxa.

Kände mig riktigt seg när jag vaknade idag. Jag ville inte gå upp.
Och det är ovanligt. Jag brukar oftast studsa upp ur sängen.
Men inte idag.
Träningsvärk i hela kroppen. Inte så farligt. Men känner av lite när jag ska böja mig eller sträcka på mig.

Men ni kan ju tänka er själva.
Lördagen var jag fotograf hela dagen och gick runt och stod upp hela tiden. Väldigt trött i benen.
Söndagen (igår) tävlade jag ju själv.
Först 60m & sedan en liten stund efter så var det 1km.
Det låter nog inte så jobbigt. Men jag lovar er, man blir jättetrött!
För det är ju tävling. Man ger ju allt för att kvala in till de bästa tävlingarna!
Ens mål är ju att få stå på prispallen med en bokal i handen.
Det behöver man verkligen kämpa för!

Efter jag sprungit 1km var det hem & byta om.
Och direkt åka till stallet och rida ett hårt deessyrpass/markarbetespass i en 40 minuter.

Det är ansträngande!
Nu ska vi ha SO, vi hörs!


Lydia skriver:

Ta chansen att vinna en länk på en av horseworlds största bloggar! Gå in på:
http://teeamjump.horseworld.se/?p=335


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...