TÄVLINGSRESULTAT

Sitter just nu och redigerar de sista 400 bilder som är tagna igår.

Igår var det dags för tävling igen. På Billdal, sveland cup. Fast jag var inte med i själva cupen bara regionala L:C.
En bild från tävlingen. 
Resultat. 
 

På framridningen kändes hon fin. Har inte speciellt att säga om den. Flyttade henne mycket åt sidan, böjde igenom henne. 
På framhoppningen var hon som en gud. Flög över hindrerna. Nä, skämta. Men hon kändes jättefin. 
Väl inne på banan..... var hos världens finaste. Hade ett jämt, lugnt tempo. Väääldigt lugnt.... ;)
Hon gick in på banan och gjorde det hon skulle. Så som Shelly alltid gör. Gör det hon ska. Och hon gjorde det bra oxå. Hoppade fint över hindrerna. Något stark. Det enda som var, var att hon hade väldigt lugnt tempo. Men det är min Shelly det. Hon har ett väldigt lugnt tempo hela tiden, HAHA. 
Jag gick i mål som nollnolla. Alltså helt felfri och slutade på en 14:e plats. 14 av 38. 
Och då satsade jag inte direkt. Utan jag ville bara ha en felfri, lugn runda. Och hade inte alls snabb tid i omhoppningen och slutade ändå på en 14:e plats. Om jag hade ridit på lite och satsat så hade jag haft möjlighet att bli placerad. 
Och så är det ju Shelly vi snackar om här. Hon är ingen racerponny som gasar på i omhoppningen. Utan hon lunkar på som vanligt. Men jag är inte ledsen över det. Älskar henne lika mycket ändå! Även fast hon nog aldrig kommer kunna vinna en omhoppning ;) 
En till bild från igår. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...