Tävling i Billdal

Imorgon är det tävling, igen. 
Denna gången blir det i Billdal. GP-ponnyn. Fast jag ska inte vara med i själva GP-ponnyn. Utan bara i den regionala L:B (100cm).
Det kommer bli perfekt. Valde att bara hoppa 1 klass denna gång, endast för att Shelly ska vara extra pigg till L:B ;)
Shelly kommer få åka till tävlingen tillsammans med tre små andra ponnys. Jocke, Amadeus & Jeerrryyyy.
Det blir grymt. 
Jag skuttade över 2 oxrar idag på 1m bara för att få in rätta feelingen. 
Hon hoppade av fint på oxrarna. Ja, har inte så mycket mer att säga om dagens ridpass.
 
Känner mig i alla fall taggad inför imorgon.
Systemkameran hänger på, ska fota en massa random ekipage. Och kommer även sitta som klistfastrad på bänkarna när GP-ponnyn semifinal drar igång. 
 
Någon mer som ska till Billdal, såfall ses vi där!

Tuaaaaa skriver:

Sv; Aa, de e Gothacupen. Gun frågade om jag ville vara med i deras lag och tävla med Dinski. Det e en L:D +5 bara ;)

angelica skriver:

hoppas det har gått bra! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...