Skärpning!

Bloggningen har vart helt av nu de senaste. 
Och jag måste säga att det var väldigt skönt. MEN (Tony Irving-style) jag har samtidigt känt att det var väldigt tråkigt! Jag har ingenstans att skriva av mig. Det är hemskt. Därför måste jag nog ha en blogg. För jag älskar att skriva, och särskilt att skriva ner allt som händer i mitt liv. Ridpassen på Shelly osv. 
 
Så nej, jag kommer inte sluta blogga. Kommer heller inte sluta blogga på denna bloggen, tror jag inte. Jag gillar min andra eliite.blogg.se 
Får se hur jag gör. Ska i alla fall inte sluta blogga. Vet inte varifrån jag fick den tanken. 
 
Och jag ska bara säga det att jag har väldigt mycket att göra nu. Har verkligen lagt in en extra växel i skolan för att höja mina betyg. Så därför har bloggen vart lite undangömd. 
Satt t.ex och pluggade matte igår i flera timmar. Samt övade lite engelska. 
Och fram tills nu har jag suttit och pluggat NO. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...