S P R I N G

Nu känner man hur det äntligen börjar bli vår på riktigt!
Solen skiner, det är äntligen lite plusgrader. Kollade precis termometern och den stod på hela 10+ grader.
Kanske ska man dra på sig shortsen?
Skämta. Idag har det i alla fall fyllts på i garderoben med lite nya vår/sommar kläder. Ska försöka fixa ihop något sen och visa upp det här på bloggen. De nya kläderna.
Stod och provade ett par shorts, och det var då jag fick denna riktigt härliga sommarkänslan.

Idag planeras att rida ut en bra stund. En riktig långtur tror jag. Får se.
Det är ju så himla fint väder!
Hoppas ni får världens bästa Lördag! Hörs mer senare!


Johanna skriver:

Svar; Det är absolut ingen fara :) Mindre konkurrens för de andra ju ;)

Lovisa Hagerström skriver:

Jag älskar din blogg Tilda. Du är grym på allt du gör! Du skriver så troligt bra inlägg, du är en glad och positiv tjej. Jag har länge funderat över om jag ska skaffa blogg för jag blir så i inspirerad av din blogg! I ett inlägg skrev du lite tips för att lyckas med sin blogg. Och då sa du. "Var dig själv, skriv om sånt du tycker är kul!" Och det var då jag kände att. Men va fasiken, jag kanske ska blogga ändå. Du är en grym person Tilda men en lika grym blogg! Jag är inte ett dugg hästintresserad men på något sätt så tycker jag det är jättekul att läsa om dagens ridpass ändå! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG, LÄSER DEN VARJE DAG!
Du är grym!

Axelina skriver:

Vårat lag kom 3a och i L.B+5 kom jag 2a individuellt :-D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...