Right now

Like a photographic model!
Just nu ligger jag i min säng med Pebbles vid min sida, kolla bilden ovan. 
Hon pussar mig över hela ansiktet, så omtänksam. Jag kliar henne där halsbandet sitter, hon pussas tillbaka. 
Bra team där! Nä, men hon är så himla snäll så!
 
Nu ska vi inte sitta och snacka om en katt här. Utan det jag egentligen skulle skriva var att...
Idag kör jag lite hoppning i paddocken. Ska se om lillasyrran kanske, kaaanske (om hon är på bra humör) vilja följa med och ta kort. För de skulle vara guldvärt! Mamma vet ingenting om min kamera, så hon tar nog inga bra kort alls ;)
I alla fall, som sagt så ska jag köra lite hoppning idag. Hade tänkt att använda mig av alla hinder som står uppe i paddocken nu. Det blir perfekt!
 
Sedan i eftermiddag så blir det GHS igen, ska gå på mässan lite innan. Men ska försöka undvika att göra det så gott det går faktiskt, eftersom det är helt meningslöst att gå på mässan en Lördag, det har man ju lärt sig genom åren... 
Det är fullt med folk överallt
 
 

Signe skriver:

Söt katt! ;-)
Tack för din kommentar, och tröjan är verkligen jätte skön!
Fin blogg!
Kram:-)

Johanna skriver:

Prada väskan var snyggast! :)
~~~
Svar; Eller hur! ;D

Cassandra Edsberger skriver:

Sjukt fin blogg har du!!
Tack för din kommentar! Alla kläderna som jag la upp var från Gina Tricot! :)
Kram!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...