Planering av dagens ridpass

På min schema jag gjorde i Måndags så står det att jag ska köra lite hoppning idag. Men jag ändrade mig.
Jag orkar inte förklara men det är något med hennes ben. Alltså inget farligt eller så. Men jag väljer att ta det lugnt idag då! Så jag kanske bara longerar henne. Eller något sånt, får se hur hon är.

Imorgon är det Fredag & det bästa som finns, Göteborg Horse Show efter skolan. Jippi! Har stämt av med pappa så att han åker ut och tar hand om Shelly. Fatta vilken risk jag tar. Känns lite riskabelt, HAHA! Nä, hoppas han kommer ihåg all information jag gett honom. Nä, det ska nog gå bra!

Har fortfarande ont i huvudet, inte alls kul... Hoppas det går över till imorgon då det är GHS.

Ska gå ner och äta något. Hörs senare! (Gammal bild, säkert 2 år gammal)


Dina skriver:

OMG stolt fotograf!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...