Nytt

Har inte handlat ihjäl mig eftersom jag inte tycker det var någon större rea. Såfall köper kag hellre vanligt, eller vad man ska säga.
Men jag har ändå fyndat lite grejer i alla fall.
Ett par röda ridbyxor, sååå sköna så man dör! Och grymt snygga!
Sedan så blev det ett par ljus rosa lindor till Shellan.
Hade tänkt att köpa ett par pioneer där också, men de fanns inte i min storlek, de var så himla stora i skaftet, eller de fanns inga som satt tajt :S
Men de skulle finnas imorgon. Så jag ska springa in imorgon och köpa dem! Sedan så var det lite små grejer också. Som ni vet rosetter till manen t.ex. ;)

Träffade en massa roliga människor där. Av alla som är på Scandinavium så träffade jag Annie när vi stod och prövade samma ridbyxor. Och Emma som rider Shelly stod och sålde program. Jag vinkade till Rolf-Göran, och han vinkade tillbaks. Såg och gick fram och sa några ord till Evelina Lindh. Nicholai kände tydligen igen mig från något ridläger där hos honom, så han sa hej. Sedan så var det ju alla andra, som Linn & Tyra t.ex. Linn vann bloggkampen, och det var hon värd. Grym person!

Japp, det är väl de som hänt. Jag satt och grämde mig åt att jag glömde systemis hemma idag, till GHS... Får ta med den imorgon.
Btw vi hade grymma platser!! Satt precis där ryttarna kommer in och går ut från banan, och därav fick man se alla kändisar, wihoo.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...