Morning

Idag är det Onsdag då. Trött som jag vet inte vad. 
Direkt när vi kom hem från den långa bilresan från Stockholm gick jag och la mig. 
Ont i halsen, skrikit alldeles för mycket på hans konsert. 
 
Jag tänkte säga också att jag inte kommer skriva ett långt inlägg om konserten. Det räcker bara med att "den var grym". För det säger mycket. Detta är ett minne för livet. Det var så häftigt. Magiskt. 
Grym konsert. Och jag vill bara gå på den om och om igen. 
 
Är nästan fortfarande helt chockad. Skämta. Men det är nästan inte förens nu jag har förstått att jag verkligen har vart på hans konsert. 
 
Ska gå ner och käka frukost lite snabbt. Slutar klockan 13.00 idag, häääärligt!

En bild från konserten

elin skriver:

fin blogg,allt bra med dig ? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...