Helgen har bara börjat

Haft en grym vecka! 
Måndag - sjuk, hemma från skolan
Tisdag - sjuk, hemma från skolan. 
Kanske inte lika grymt. 
Onsdag - Studiedag. 
På onsdagen hade huvudvärken äntlogen gått bort och jag gick på bio med Emilia. Vi gick och såg filmen EGO. Grymt bra film måste jag säga! Rekommenderar den för er som vill gå på bio och inte vet vad de ska kolla på. 
äSen var det ju bara Torsdag & Fredag kvar i skolan. Så denna veckan har jag bara fått i skolan i 2 dagar, blev jätteförvånad när det redan var Fredag igår! 
 
Över till annat. Jag vet att bloggningen inte har vart den bästa. Men blogg.se appen fungerar inte. 
Och mobilbloggningar är bara fööör tråkiga. Och jag är för lat för att sätta på datorn. 
Skämta, jag är inte lat ;) Men datorn är lite konstig, man måste byta batteri på den. 
 
Nu ska jag i alla fall åka till stallet. Rida på min prinsessa. Tror det blir ett pass i paddocken i en halvtimma. Och sedan rider jag ut i en tjugo minuter. Det blir perfekt! Vi hörs!

Maya skriver:

Gud vilken fin bild!! :D

Annika skriver:

Fin bild :)

Tuuiiiiis ❤ skriver:

Sv; TILDA JAG SAKNAR DIG MED <3 Ja, vi MÅSTE träffas snart. Vi har inte träffats på flera månader och de e sjukt :(


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...