Häst Shoppning

Under dessa två, senaste dagarna har jag vart på Göteborg Horse Show och shoppat en massa.
Det blev lite mer än vad jag hade tänkt från början, men så är det ju alltid. Eller? ;)
Och jag känner mig faktiskt ganska stolt, eller stolt och stolt.
För jag betalade det mesta av gårdagens/dagens köp för egna pengar. Har sparat! 
 
Vi kör igång. 
Två par nya lindor. Eller om man ska vara noga så är det 8st lindor köpta sammanlagt. Ett par ljusrosa som Shelly kommer vara för söt i. Och sedan ett par i bruna, också grymt snyggt på henne! 
(Klicka på bilden för att få den större)
 

En eskadron huva (luva,eller vad man nu kan kalla det) och ett pannband, med jättefina stenar på. Grymt snyggt & Shelly kommer vara riktigt fin i det! Pannbandet köote jag för egna pengar. Eskadron huvan köpte Emma Jarlsgård till henne (mig?), så himla snällt!  
(Klicka på bilden för att få den större) 

Ett par chaps! Riktigt snygga, om du frågar mig. Köpte för egna pengar. Stod länge och valde mellan ett par pioneer chaps eller dessa. Och jag valde tillslut dessa, Och det hade inget med priset att göra, för de kostade ungefär samma. Utan det var det att dessa chaps var mycket, mycket skönare. Och de satt åt tajt runt sjävla benet. Och det tyckte jag inte att pioneer gjorde lika mycket. Så jag är jättenöjd med dessa chaps! 
(Klicka på bilden för att få den större) 

Sedan så köpte jag en brun, kingsland jacka. Jättesnygg, riktigt sådär to die for! Jätteskön också. Köpte för egna pengar. 
Och sedan en röd väst, HV Polo, grymt snygg & grymt skön! Me like!
Och sist ett par röda ridbyxor, back2back. Snyggt med röda ridbyor tycker jag. 
(Klicka på bilden för att få den större) 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...