Dagens rid-planer

Idag rider jag ut en långrunda! Eller jag sitter just nu med en oboy i handen och försöker välja mellan tv stycken ridvägar.
Antingen så tar jag Annie-rundan, som tar minst 1 timma och 15 min.
Eller så tar jag bommen-rundan. Ni som inte står på Mölndals fattar ingenting. Men man rider upp mot en bom, fast inte hela vägen. Och så svänger man in vänster och rider en jättebra klättrar väg.
Den är skitbra! Så får Shelly bygga lite goa ryggmuskler också. Jag väljer nog bom-vägen.
Jaha. Då var det bestämt. En mindre sak att tänka på i alla fall.
Och jag ska inte nämna det, eftersom ALLA bloggare har skrivit det idag! De som har haft lov nu i påsk. Jag ska göra er en tjänst och inte säga det, för då kommer det bara bli så dystert...! Och jag vill själv inte tänka på det.
Kan ni gissa vad det är som jag inte tänker nämna, som nästan alla har i sin rubrik eller i sitt inlägg idag? Den som listar ut det, är GRYM!


Linnea skriver:

Att det är Söndag?

Charlotta skriver:

Sv: Jo det var faktiskt skönt att få sig en riktig promenad, haha! Och tack förresten, din blogg är också riktigt fin!

Hanna skriver:

Sv: tack :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...