Veckans tips!

Tycker genast ni ska gå in på magicbrush.se
Och beställa en "Magic Brush handborste med vridbart skaft + avtagbar & tvättbar V-formad borste i gummi/silikon
295 kr

Jag lovar er, de är de BÄSTA köp jag någonsin gjort! Den är grym!
Den tar bort varenda litet hår på kläder. Gå in på hemsidan och se allt den kan göra. Jag rekommenderar den starkt!
Som idag t.ex när jag skulle borsta rent mitt schabrak som jag ska använda på tävlingen imon, då använde jag mig av den där "borsten" Det är egentligen ingen borse, men den tar bort alla hårstrån. Visade ju er före och efter bilder idag. Det är ju stor skillnad. Och den är mycket bättre än att stå med en vanlig ryktborste och försöka få rent schabraket, och man slipper tvätta schabraket lika ofta. Plus att hårstråna fastnar inte på den själva magicbrush grejen, och det är ju bra.
Känner att jag kan sitta ner och skriva ner minst 100 saker den är bra till.
Rekommenderar den starkt, verkligen!!
Kan filma någon gång när jag ska göra rent ett schabrak så ni får se ;)
Här får ni lite efter och före bilder + hur borsten ser ut.
Jag har köpt två stycken. Ena har jag i stallet till och borsta rent en tröja full med hår eller ett schabrak. Och den andra har jag hemma, har den till min katt Pebbles. Eftersom hon hårar lite grann ;)
Ni får jätte gärna låna den av mig, om ni är lite osäkra på och köpa den eller inte. Så får ni gärna testa min :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...