Veckans låt

Tror alla har hört låten "Gangnam style" Den som är ganska känd nu.....
Hade tänkt och ta den låten som veckans låt, bara för att den är så himla dålig. Alltså visst, den är jätte rolig, började faktiskt gapskratta första gången jag hörde den. Men den är ju inte speciellt bra, det finns ju bättre låtar än den.....
 
Men i alla fall, har en MYCKET bättre video på Gangnam style då en tjej sjunger den. Haha, mycket bättre! Så himla dålig så det finns inte! Och jag stör mig så mycket på hennes röst! 

Lyssna själva så fattar ni! Det är så töntigt så det finns inte, haha! 
 
En sak jag inte riktigt fattar är varför de ska ha med ordet PSY (förskortning) i? Varför just det ordet liksom, så himla äckligt. Det får låten och inte bli bra! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...