Tisdag kväll

Har precis tittat på Svenska Hollywoodfruar, vet att jag säger det hela tiden men måste bara skriva det igen. Gunilla är ju helt sjuk i huvudet, hon är verkligen inte normal!
 
Och ändå älskar jag programmet, fast det egentligen är helt weird. 
 
Ååå, en sak jag stör mig på är när folk frågar. Ska jag ta denna eller denna blablablabalbalbal osv....
ÅÅÅ! Make up your mind! Eller alltså bestäm själv. Ta det du tycker är fint, inte vad någon annan tycker är fint! Sånt kan jag störa mig på, folk som inte vågar stå för de dem tycker är snyggt. Utan måste gång på gång utgå från någon annans stil, eller vad någon annan tycker är snyggt.  
 
Aja, anyway. Ska i alla fall lägga mig nu hade jag tänkt. Imon är det skola och stallet som vanligt. Hade eventuellt tänkt och köra markarbere imorgon, men vi får väl se hur det blir med det. Ska försöka gå till skolan imon, fast jag har sån huvudvärk. Vill absolut inte missa någonting i skolan. Fast är man sjuk så är man ju, det är inte så mycket och göra åt. Men ska verkligen försöka gå imon, går till 16.00 och Onsdagar är det viktiga ämnen som matte, engelska, no, spanska m.m 
 
Detta inlägget blev längre än vad de skulle varit, så jag får väl ta och avsluta här. O förresten, en sak jag tycker är VÄLDIGT roligt är och blanda engelska och svenska när man skriver. Tycker det är riktigt kul, vet egentligen inte varför men whatever. Who cares! 
Haha, nu får jag nog ta och sluuuta! 
Vi hörs mer imon, sov så gott! 
 
 
 
 

Lovisa skriver:

haha, man ser mig i sol-glasögonen! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...