Tävling imorgon!

Har gjort 6 inlägg idag, och med detta så blir det 7. Tycker själv att jag har ganska bra uppdatering här på bloggen ;) 
Men jaja, över till annat!
Är sjukt taggad inför tävlingen imorgon! På Kungälvs Ridklubb. 
Ska hoppa en L:C Lokal. 
 
Och jag ska gasa järnet i L:C!!
nä, skojade bara. Jag gasar aldrig runt på en L:C bana, ingen L:B heller för den delen. 
Tycker inte man ska gasa runt hela banan och rida jättefort.
Utan de jag satsar på när jag rider är att:
  • Få en felfri runda
  • Rida snyggt (Haha) Men i alla fall göra en lugn och fin runda

Känner att jag gör väldigt mycket :
  •   
Punkter! Men jag gillar och göra det! Jag tycker det ser snyggt ut ;D
 
Men det är i alla fall de jag satsar på när jag går in och hoppar en bana. Visst kan jag ju gasa på henne lite på omhoppningen, men inte flänga runt. Utan gasa på lite, men fortfarande rida lugnt, om ni fattar ;) 
 
Så det är de som är viktigast för mig, och få en felfri runda än och rida på som bara den och kanske placera sig.
Det kanske låter konstigt, men jag bryr mig inte alls om var jag kommer någonstans! Bara jag är felfri eller känner att jag gjort en bra runda så är jag hur nöjd som helst. 
Jag kan vara nöjd över att ha 1-2 nedslag, för jag kanske gjorde världens snyggaste runda, fast ändå rev då :D
 
Nu ska jag lägga mig! Ska upp vid 7.00 imon...... Önska mig lycka till! ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...