ShellyBelly!

Min mål med Shelly iår är och  rida felfritt och placera sig i en L:B, fast det känns som om jag måste öva lite mer inför det. Såfall måste jag nog ha väldigt tur, eftersom Shelly inte är världens snabbaste i omhoppningen!
Men innan jag kan placera mig så måste jag ju rida felfritt! Kom precis på att jag inte ens blivit dubbel nolla i L:B, så det får jag väl försöka och klara. Så mina mål för iår är :
  • Rida felfritt i L:B 
  • Även placera sig
Skulle ju vara väldigt kul och placera sig också men det är inte lika viktigt som att rida felfritt ♥
 
Känner faktiskt att jag börjar hitta lite rätta knappar nu på Shelly, som man säger. Känner att jag känner henne bättre nu är vad jag gjorde förut. Och det är ju inget konstigt med det. Klart man lär känna sin ponny ju mer man rider den. Har faktiskt klarat en hel del mål redan, som jag hade satt upp i Januari någon gång detta året. 
 
Lite mål jag klarat:
  • Placera sig i L:C
  • Vinna en L:C 
  • Hoppa en L:B
  • Hoppa över 1 m - Det var mitt mål när jag köpte henne, och nu till och med ställer jag upp i tävlingar som är 1 m, så jag har ju verkligen klarat de ;) 
  • Vara med i en stilhoppning - Och det har jag ju gjort massor av gånger. Shelly är GRYM på stilhoppningar, har bland annat kommit 2:a i en stilhoppning på Alleby Ridklubb. Och även vunnit en stilhoppning. Så att stilhoppning är en sak Shelly är grym på!

Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt. Börjar kvart över åtta imorgon. Usch så tidigt, är ju van och gå upp vid den tiden! (Börjar ju 09.20 tre gånger i veckan) 
Haha, kolla de flaxande kycklingarmarna ;D 

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!

Maja skriver:

Gud vad fina ni är ihop!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...