Resultat

Framridning: 

Hon kändes hur fin som helst! Jag bara satt där, och hon tuggade på bettet och var jätte pigg och framåt. 
Shelly är lite rolig så, för när jag rider i paddocken på hemmaplan så lunkar hon bara på och orkar inte jobba eller någonting. Men när man kommer ut på tävling eller är och tränar någon annan stans än hemmaplan så går hon hur fin som helst! 
 
Framhoppning: 

Lika fin där, när jag skulle galoppera så tog hon jättefina steg och böjde på nacken som bara den. Jag bara, va är det för häst jga sitter på? Det kan inte vara Shelly. Ni förstår, hon var som en helt annan häst. Framhoppningen gick i alla fall super, hon var pigg och framåt. 
 
Inne på banan:
 

Fick ju 4 fel, rev hinder nummer 4. Men det var helt och hållet ett slarvfel av Shelly faktiskt. Hoppade av rätt, men Shelly fick inte med sig sina framben. Hon är inte så jätte snabb i sina rörelser, om man säger det så ;D 
Men hon kändes ganska pigg, lyssnade på mina hjälper. Det var väl inte världens snyggaste runda, men jag är ändå nöjd. Kan kanske lägga ut videon. Om ni vill se när hon rev, vilket kanske är lite tråkigt och titta på. Om jag hade ridit felfritt så hade jag blivit placerad, så det var lite surt kanske :) 
 
För övrigt: 
 

Jag tycker det var en fin anlägning, välordnat. Och de skyltade himla bra på vägen dit, satt flera stycken skyltar som det stog ryttartävling hitåt på. 
Skulle absolut kunna tävla där igen, det var fint ridhus. Inget jätte wow, men endå så tyckte jag om det. Tävlingen hölls på Kungälvs Hästsportklubb. 
Tyckte i alla fall om det jättemycket. De skulle ha en till tävling snart, fast det var på samma dag som Himledalens Ridklubb hade tävlingar. Och jag vill gärna åka till Himmledalens, för jag vann ju där :D Men jag vill samtidigt åka till Kungälvs också. Men jag kan ju inte vara på två tävlingar samtidigt. Så att jag får väl ta och bestämma mig vart jag vill åka. Skulle ju vara lite kul och tävla där man blev segrare en gång i tiden ;) 
Nä men, så länge sen var det faktiskt inte.....
 
Tilda & Temple Mashallah, segrare på Himmledalens Ridklubb ♥
Fatta vad glad jag var då !! 

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Kungälv tycker jag är/var jättebra! :D Utom framridningen där det vart KAOS, haha!

Maria skriver:

Såg när du hoppade idag. Det såg jätte fint ut. Och det var inte alls ditt fel att Shelly rev. För man såg tydligt att det var Shelly's fel :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...