Påväg hemåt!

Nu är vi påväg hemåt.
Kan berätta lite kort allt vi har gjort.

När vi kom dit igår så satt vi och prata lite. Men sen så åkte vi in till stan och gick på Lekpalatset. Vi var där med lille Hugo som är 1 år :)
Efter att vart där i tre timmar så åkte vi hem. Och efter det så gick vi ut och åt på en jättemysig restaurang.
Och sen åkte vi hem och titta på en film + proppade i oss godis och chips. Och sen gick vi och la oss.
Snacka om att jag har sovit dåligt! Min pappa snarkar som bara den! Men annars är Hugo jättesnäll, han sover 11 timmar i sträck. Vaknar ibte och skriker en enda gång! Och det brukar ju alla 1 åringar göra ;) Men inte min lille Hugo! ;D
Och juste, vi åkte lite snabbt till min kompis Mollie och lämnade lite kläder till hennes lillasyster :)
Och nu är vi påväg hem!

Lovisa skriver:

Den hette faktiskt Lekplatsen! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...