Packar

Ska nämligen bort i helgen upp till Stockholm! Och träffa min stötesten som precis har fyllt 23 år!
Och det är lugnt, jag bloggar där uppifrån. Kanske kan ta kort på Stockholm då och visa er.
Vi ska inte göra något jätte stort och fira som galningar. Utan vi går väl ut och äter på Lördag kväll, kanske blir pizza, sushi, kinamat kanske thaimat. Vi får väl se vad det blir.
Nu håller jag i alla fall på och packa, för vi åker TIDIGT på Lördag morgon. Så därför måste jag packa idag, eftersom jag ska hoppträna för Pär-Ola klocka 19.00 och håller på till 20.00.
Ska bli jättekul ! Men berättar med om det imorgon.
Nu ska jag bara lägga ner de sista grejerna i väskan sen ska jag lägga mig!

Det jag ska lägga ner är: Min super gulliga mini deodorant. Den är pytteliten och hur gullig som helst! Och sen måste jag ju lägga ner min mini tandkräm ;D Också i miniatyr storlek.

Självklart så har jag med en mini borste också, och en liten tandborste, ha ha!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...