Min tävlings outfit

Fick en fråga av en läsare som undrade vad jag hade för tävlings outfit. 
Kan ta kort på den någon gång. 
 
Till mig själv har jag:
  • Marinblå jackson kavaj (röd krage) 
  • Vita ridbyxor
  • Ridstövlar
  • Lamicell hjälm
  • Väst
  • Sporrar

Till Shelly har jag:
  • Röda John Whitaker benskydd 
  • Rött schabrak broderat Tilda Edin på
  • Svart John Whitaker pullarträns
  • Svart pessoa sadel
  • Svart martingal

Ja, ni ser ju på bilderna. 
Jag är väldigt tråkig när jag tävlar eftersom jag alltid har samma gammla outfit på varenda tävlingar! 
Nästa gång jag tävlar ska jag nog ha marinblått ;) ♥
 

Tova skriver:

Härlig oufit!

Rött, blått samt grönt på vissa skimlar kan vara riktigt snyggt =)

Lovisa skriver:

Vad snyggt du blundar på sista bilden! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...