Hoppträningen för Pär-Ola!

Bästa träningen på länge!
Är super nöjd! Och Pär-Ola var så bra tränare! Bästa tränaren jag har ridit för i alla fall. Var jätte nöjd!
Och var så nöjd med Shelly, hon hoppade det hon skulle och lyssnade på mina hjälper upp till 110% ! Gullponnyn!
Jag har faktiskt världens snällaste ponny!
Men över till träningen, han var som sagt jätte bra. Jag tyckte jätte mycket om honom! Han förklarade bra och gav mycket beröm. Och han var inte där för och tjäna pengar och sket fullständigt i oss. Utan han hjälpte oss i vartenda steg, berömde och gav tips. Han gav alla lika mycket beröm, han fokuserade inte bara på en. Utan alla fick lika mycket beröm och tips.
Så är super nöjd med träningen. Vi hoppade inte alls högt, utan vi gjorde mer markarbete. Han fokuserade bara på att hästen skulle vara lydig och lyssna för hjälperna. Inte att man ska hoppa 120 cm, utan att hästen ska lyssna för skänkeln, man ska kunna sakta av när man SJÄLV vill! Inte när hästen vill och har lust.
Som ni hör är jag super nöjd!
Men jag kan lägga ut filmerna, får se om jag hinner ikväll ;)
Nu ska jag äta! Ha de!


Axelina skriver:

Gud så fin shelly var idag !!! (Y)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...