Hellu allihoppa!

Kom precis hem från stallet.
Ingen vidare pass idag, hon gick väl inte så jättebra, vilket var lite tråkigt.
Hoppas det går bättre imon.
Det var de att hon kändes så himla seg, hon lyssnade inte på min skänkel, och det är ju INTE okej!
Och så var hon väldigt stretig i formen. Vi ska höra med Emma (Jarlsgård) om hon skulle vilka rida Shelly 1-2 gånger i veckan. Vi skulle behöva någon duktig som red till henne emellanåt.
Och jag skulle tycka det var väldigt bra. Det är bra för att jag har så himla mycket och göra i skolan nu, nu i 7:an ska jag ju få betyg.... Och så har jag läxa till varje dag. Riktigt jobbigt!
Men vi får se hur det blir med det.
Nu ska jag duscha! :D



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...