Header!

Känner lite spontant att jag byter header väldigt ofta nu för tiden....
Och är riktigt stolt, för jag har gjort alla själv ;D Vet exakt hur man gör nu, det är jätte lätt! 
Några som jag har gjort, de första är väldigt enkla, men sedan så blir det lite mer avancerat. Som den jag har nu, den tog faktiskt en stund och göra ;)
Är ändå inte 100% nöjd med den jag har nu. Skulle vilja göra den ännu mer avancerad, inte så mycket text. 
Får tänka ut något. 
I värsta fall så byter jag väll igen ;) Men det får ni väl stå ut med, förresten gör de er ingenting. För ni klickar ju bara in på min blogg och läser mina inlägg. 
 
Nu ska jag klura ut vad jag ska ha för "veckans tips" 
Ha de! 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...