Godnatt allihopa!

Imon är det Lördag. Stallet för min del.
Fast vill gärna göra något med någon kompis. Det var jätte länge sedan jag träffade Tua, och så skulle jag vilja träffa Dina också! Och Emilia, och aa! Jag vill träffa alla!!
Jaja, nu släpper vi det. Nu ska jag lägga mig i alla fall. Har nyss tittat på film, på swefilmer.com Den sidan ÄGER! Du kan titta på vilken film du vill! Än så länge så har jag tittat på MeanGirls xD Vill gärna se The Ring 2 och The Human Centipide. Har sett The Ring 1 och vill gärna se fortsättningen, för er som har sett 1:an fattar vad jag menar. Det var INGET lyckligt slut! Allt blev bara värre och så slutade filmen... Så då måste jag nästan titta på The Ring 2.
Och The Human Centipide, den är nog den sjukaste och äckligaste filmen som någonsin gjorts. Den fick alla i biosalen och kräckas! Jag kan berätta lite om den, har bara sett trailern. Det är två tjejer som ska på fest. Och så pajar däcket på deras bil mitt ute i skogen. Så då springer dem till närmaste hus och plingar på. Och den som öppnar är så sjuk man så det finns inte! Fast det vet dem ju inte. Han släpper in dem i sitt his, och tjejerna ber honom och ringa polisen. Han går ner i källan och låtsas ringa polisen. Men det vet ju inte tjejerna ;) Och lite senare i filmen så vill den där mannen bilda en tusenfoting. Han har redan fångat en kines som han har i källaren. Och så ska ha sy ihop tjejerna plus kinesen. Så att den som är längst fram har sin .....Rumpa i någon av tjejernas mun! Och så fortsätter det. Man får alltså se på filmen då när han sätter ihop de tre mun mot rumpa xD Usch! Titta bara på trailern! Så äcklig! Och det värsta är att man får se när han skär i dem!
Nä, usch! Nu ska jag sova!


Mikaela skriver:

Håller med! Swefilmer.se är grym! Håller just nu på att se igenom alla one tree Hill avsnitt.

Dina skriver:

Jaaa jag vill hitta på något :D
Ring mig när du har lust!<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...