Fortsättning

Jo när jag red idag i manegen. Så var det några som hyrde helghäst som också red där.
Och då var det en tjej som red Sylvester som red fram till mig och sa "Gud vad fint du rider" Blev riktigt glad faktiskt, visste inte riktigt vad jag skulle säga. Men jag sa såklart detsamma, och hon blev jätte glad. Härligt! :D
Och sen så red jag vidare. Och jag tyckte hon tittade väldigt mycket på Shelly faktiskt och till slut då kom hon fram till mig och sa:
Hon: "Ursäkta mig, är det Tindra du rider på?"
Jag: Nja, eller det är hon, men vi kallar henne för Shelly. Ägaren innan kallade henne för Tindra.
Hon: Jaha, vad kul, tänkte väl att jag kände igen henne. Jag är Maria's kusin (ägaren innan hette Maria).
Jag: Vad kul!
Hon: För hon heter väl Temple... Vad var det nu igen?
Jag: Temple Mashallah :D

Så det var lite kul faktiskt! :D



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...