Bloglovin

Har nyss läst klart 74 nya bloglovin inlägg. 
Det är så att jag älskar och läsa mycket bloggar! 

Men över till annat;
Är så himla godis sugen! Och det blir ju inte bättre av att man läser att både Axelina och Tua köpte en stor godispåse idag! (Avundsjuk här va!) 

Har i alla fall proppat i mig en delicatoboll, så jag känner att jag har fått lite socker i mig i alla fall ;D 
Nu ska jag titta lite på TV, sedan ska jag väl gå och lägga mig. Kanske kommer ett inlägg precis innan jag lägger mig, får se om jag "hinner"..... Eller orkar rättare sagt, ha ha.....!
PUSSPUSS PÅ ER MED ;D 
Stor packning var det här då! Förresten, snälla igga de snygga skorna.........

Axelina skriver:

Hahahha! Man får ju hoppas att delicato bollen smakade bra iallafall! (Y) ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...