Bloggen

Känner att bloggen börjar bli lite tråkig. Det enda jag skriver om är stallet, stallet, stallet oooo stallet!
Skulle vilja ha något nytt. Hatar när saker inte förändras, det är så himla tråkigt när saker bara är som de alltid har varit. Som om det någon slags rutin som man inte kan bryta.
Nu har jag bestämt mig, jag ska verkligen ta tag i bloggen. Det är inte okej så som jag har hållt på innan, att det inte händer något liksom.
Nu vill jag att just NI ska kommentera lite olika slags grejer jag kan hitta på här på bloggen.
Som Dagens, Veckans m.m
Så om ni kunde vara snälla och skriva ner lite olika förslag som jag kan börja med här på bloggen. Dagens Outfit har jag ju redan, fast jag känner att jag måste bli bättre med det. Och så har jag ju Dagens Ridpass, då jag berättar om ridpasset.
Så börja kommentera! :D ❤


Tua skriver:

Veckans tips. T ex, att du tipsar om bra putstvålar, eller en bra affär, eller en extra bra borste.
Och även veckans "jag-skulle-aldrig-kunna-leva-utan-detta". Hoppas du fattar! <3

Julia skriver:

Dagens låt?
Att du lägger ut bra och dåliga låtar varje dag. Eller om det är för jobbigt så kan du ju ta Måndags Låten eller någonting sånt :)

Axelina skriver:

Veckans/dagens tips tycker jag är bra! Kanske även lite fler "tanke" inlägg, dom tycker jag är roliga att läsa! :)

Ludvig skriver:

Dagens kille!
Eller veckans kille.
Du ska välja ut en snygg kille. Kan vara någon helt random. Bar det är en kille.

P.S Älskar din blogg! Fas jag är kille och inte alls rider så gillar jag och läsa den. Du vågar skriva vad du tycker. Du skriver intressanta inlägg. Fast jag kan hålla med om att det är lite tråkigt att sitta och läsa om din häst hela tiden :) Inget illa menat!

Nina skriver:

Veckans mode! Du visar något snyggt linne eller någon söt blus, ett par snygga jeans eller vad som helst!
Och dagens inspirationsbild.
Men jag tycker din blogg är jättebra men skulle vara roligare om det var lite mer mode i. Mer kläder som du tycker är snygga och så vidare.

Nina skriver:

Veckans mode och dagens inspirationsbild!

Ior skriver:

Dagens seriefigur!

Lovisa skriver:

Kanske dagens/veckans sötisbild och failbild? Eller dagens djur t.ex häst, hund, elsalamander, aligator, kanin, hamster och en bild på djuret. Eller dagens blogg?! ;))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...