This or That!

Fick en kommentar från en tjej som heter Sara. Hon undrade om jag kunde svara på dehär this or that + några frågor. Och självklart kan jag det! :) 
 

Skulle vara jättekul om du kunde svara på dehär this or that? 

Godis/Chips 
 
Mocka/Fylla höpåsar 
 
Hööks/Börjes 

Ridskor/Ridstövlar 

McDonalds/Burger King 

Frukost/Middag 

Dressyr/Hoppning 

Rids ut/Markarbete - Båda är lika kul! Fast markarbete tycker jag är så himla kul! Så att det slår nog och rida ut! 
 
Rolig pigg ponny som rusar runt och stannar på hinder/Ganska tråkig häst med inte så mycket motor som hoppat allt - Grymt bra fråga! Shelly är ju det som jag har markerat. En ganska tråkig häst med inte så mycket motor som hoppar allt. Visst är det kul med en pigg ponny, men gillar inte de som bara rusar runt som man inte har koll på!! 
 
Mjukglass/Kulglass 

Liseberg/Gröna Lund 

Göteborg/Stockholm Och ändå så bor jag i Göteborg. Men jag är född i Stockholm och det är liksom min stas ;) ÄLSKAR Stockholm!! 

Vara i stallet/Hänga med kompisar . Oh, vad svårt! Kan absolut inte välja bland dem! 

Ha en enda bästa kompis/Ha flera goda kompisar -Både och! Helt klart! ;) Kan absolut inte välja, det beror liksom på.....

CocaCola/Fanta 

Katt/Hund 

Häst/Ponny 

Dressyrsadel/Hoppsadel 

Ha smink/Inte ha smink 

Nopprade ögonbryn/Ej nopprade ögonbryn 


Sedan skulle jag vilja fråga, kanske en liten konstig fråga men. Jag har sett på en del bilder, och du har sjukt snygga ögonbryn! Hur gör du för och få dom så snygga!!??? Och var gör du med ditt hår på morgonen till skolan?? Handlar du mycket på Gina Tricot? Vilken storlek har du på kläder??? Vad använder du för smink till skolan?? Kan du lägga ut en bilder på dig själv så man ser ögonbrynen????? ;D 
 
Svar; Ville börja med och tacka så mycket ;D 
  • Det enda jag gör med mina ögonbryn är och noppra dem, inte så svårt ;) 
  • Jag plattar oftast mitt hår på morgonen, men brukar oftast bara kamma igenom det lite fort. Brukar faktiskt inte ha toffs och sånt så ofta. Brukar ha utsläppt! 
  • Oja! De flesta kläderna är från GinaTricot! Älskar kläderna på Gina! 
  • Jag har storlek XS på kläder :) 
  • Jag har bara mascara och så fyller jag i mina ögonbryn med en ögonbrynspenna
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...