Resultat L:C

Framridning: 

Hon kändes jättefin, lyssnade på skänkeln och var pigg och framåt. Har inte så mycket mer och skriva, man fick bara trava och skritta på framridningen. 
 
Framhoppning:

Hon kändes hur fin som helst! Jag hoppade inte så mycket eftersom framhoppningen var utomhus och den badade i  vatten! 
Hon lyssnade bra på mina skänklar,gick fram och var pigg! 
 
Inne på bannan:

Blev ju dubbelnolla. Fokuserade endast på och bli felfri, därför tog jag ut svängarna lite. Om jag hade ridit lite snävare hade jag kanske kommit 2-3. Fast det vet man ju inte, för då kanske jag hade rivit. Hon var pigg och framåt. Lyssnade på mina händer och skänklar. Hon var kort och samlad och hoppade som en gud ;) 
 
Resultat: 

Låg i ledning väldigt länge, men sedan så kom det allt fler och fler. Låg även 2:a väldigt länge. Men sedan så halkade jag ner på en 6:e plats. Det var 8 st som blev placerade. Är supernöjd eftersom jag kom då 6 av 34 ekipage. En lyckad runda. Jag red snabbt med samlat. 
 
Övrigt:

Väldigt snålt pris! Fick en himla Linimment flaska. Man bara, vad har jag för användning av den?? Riktigt snålt!
Annars så fick jag ju självklart en vit rosett, eftersom jag kom 6:a. Fick även plakett. 
 

Tua skriver:

Men liniment är jätte bra att ha efter hårda ridpass eller så :) Det kan typ vilken häst som helst använda :D Grattis till 6:e platsen förresten <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...