Påväg till the stall!

Kan berätta lite vad som hänt under dagen.
Dagen började sådär lite smått härligt med och försova sig...... Min klocka skulle ringa vid 08.00 , men det gjorde den inte...! Vilket var väldigt konstigt, för det stod att alarmet var på...men i alla fall!
Så jag hade bara 25 minuter på mig innan skolan började. Men jag hann faktiskt, jag hann till första lektionen och så. Jag var faktiskt jättesnabb ;D I skolk hände inget speciellt förutom att vi gör en jätterolig grej i NO:n, vi ska bygga ett slott av papper(!!) Och det är detaljer och allting.
En jobbig sak är att det är Onsdag idag ju vilket innebär att jag slutar vid 16.00.....
Nu är jag snart framme i stallet.
Ska hoppa i paddocken idag :)




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...