Mer om tävlingen på Söndag!

Jo, det är ju så att jag ska tävla på Söndag.
Godiscupen heter det! Fråga mig inte varför, men man vinner väl godis eller något sånt ;)

Ska hoppa en L:C som är 90 cm för D-ponny och L:B som är 100 cm.
Känner mig riktigt taggad faktiskt!
Kullmyr & Boels barn ska även dit.
Så det blir en rolig dag!
Ska endast fokusera på och bli felfri i helst båda klasserna. Men i alla fall och bli felfri i L:C, det var rätt länge sen jag blev det, fast ändå inte ;))
I L:B hoppas jag också på och bli helt felfri, har aldrig blivit det. Fast jag har ju bara tävlat L:B endast 2 gånger. Och den L:B är en lokal, alltså ingen regional.
Som förra gången när jag vägrade ut mig, men det var bara för att vi hade för lite fart. Shelly var jätte trött och orkade knappt galoppera xD Och för och hoppa en 100 cm bana så måste man ha FART! Och det var de som jag inte fick så det var därför :)
Men nu är Shelly jättepigg. Som idag, jag får lugn ner henne lite för hon springer på som bara den. Berättar mer om dagens ridpass i nästa inlägg.

Nu ska jag Fredagsmysa mig ;D
Ha de!


Annie Berggren skriver:

Jag kommer och tittar! :D Och fotar! ;D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...