Hahahhahahahhahahahahahha! FAIL!

Gud vad jag skratta åt dessa två bilder!
Först där när jag hoppar, det var sista hindret i omhoppningen och målet låg lite längre fram. Så, så fort man landat så fick man gasa in i mål.
Och jag tog kanske i lite för mycket. Skänken ligger flera meter bak, och Shelly for över som en liten kanot. Började nämligen gasa redan innan och satsade som bara den ;D Haha!
Ser såå fult ut! I know xD

Och sen andra bilden då. Shelly är så stolt över sin 6;e plats att hon skryter för de andra små ponnyerna som stod där. Hon var så mallig så! ;) Så mallig och stolt för sin ritt så hon måste visa tänderna ;D Haha! Det var i alla fall min första tanke när jag såg den ! Haha!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...