Godnatt bloggen, imorgon ska jag upp tidigt!

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt. Kanske vid 08.00?? Får se.
Min första start börjar nog inte förrän vid 13.00-14.00
Det var bland annat 60 starter i L:C (!!)
Fick en kommentar av Annie att hon ska åka dit och titta och även fota.
Haha, Annie du vet väl att det tar 1 timma dit va? Det är Kungälvs Hästsportklubb.
Juste, senaste tävlingen jag var på var också på Kungälvs Hästsportklubb. Och då fick jag ju 4 fel i L:C, så imorgon hoppas vi på felfritt! ;)

Nu ska jag bara gå ner och lägga fram de vita ridbyxorna, borsta av kavajen och lite så. Sedan ska jag gå och lägga mig.
Önska mig lycka till imom! ;D :)))))))


Tua skriver:

Lycka tiiiiiiiill!!

Annie Berggren skriver:

Haha, ja det vet jag ;) Har ju varit där själv och tävlat! :D

Anonym skriver:

Lycka till !

Elin skriver:

Lycka till !:)

Mia skriver:

Lycka till kör så att de rycker!
En fråga bara.Vad har du för kavaj?:D

Lovisa skriver:

Lycka till!!

Anonym skriver:

Lycka till, jag undrar faktiskt också vilken kavaj du har, den är jättesnygg!
Hoppas du rider felfritt nu. Jag håller tummarna, för din skull :))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...