Godnatt

Vi hörs ju imorgon som vanligt.
Fick en fråga av en tjej som undrade hur många läsare jag hade per dag.
Och svaret är den att jag har lite över 100 läsare per dag. 100-120 brukar vara vanligast.

Idag hände väl inget speciellt. Var och bada med en kompis på Åby Simhall. Vi åkte dit vid 11.00 och åkte hem 13.30 ungefär. Efter det så åkte vi hem till henne och till mig. Lämnade våra saker och åkte därefter in till stan. Vi gick runt där och tittade i lite butiker. Köpte dock inget, inte hon heller. Men vi provade väldigt mycket saker. Efter det så tog vi en fik på Espresso House. Sen åkte vi hem. Då var nog klockan 19.30 ungefär. Eller vi blev hämtade, som tur var! ;)

Det var min dag. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, fast ändå inte. Ska lägga mig i sängen och titta på en film.

Sov så gott! :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...