Godmorgon :)

Kan kortfatta mig lite grann över vad som händer under dagen.
Det är så att jag åker till stallet nu strax innan 10. Åker hem från stallet strax innan 13.00.
Tua kommer och hämtar upp mig vid 14.00 och så får jag följa med bör hon ska dressyrträna, jag får även ta kort med hennes systemkamera!! :D
Och efter hennes träning så åker vi hem till mig. Och sen har vi hur kul som helst!
Pappa föreslog att vi kunde äta sushi här nere i Centrum. Så det kanske vi gör, eftersom både jag och Tua älskar sushi! :D
Vi sk sov över, om ingen fattat det ;D
Och sen på Söndag (imorgon) Så hittar vi på något kul och så vidare :)
Nu måste jag åka!


Tua skriver:

Vi ska ha skiiiiiitkul verkligen!!! <3333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...