You Must Have Feelings!

Godmorgon alla fina,
har tänkt på en sak.....
 
Det är ni som gör att jag fortfarande sitter kvar här och bloggar. Det är ni som gör allt detta. Ni som gör att bloggen fortfarande finns. Det är så enkelt att bara klicka på "ta bort blogg" men det är ni som gör så att jag inte tar bort den. 
 
Älskar verkligen att blogga, skriver massa inlägg som kommer från mig, mig, o åter igen mig. En del kan undra vart jag får min insperation ifrån, och varenda gång har jag svarat "jag vet inte". Men jag har äntligen kommit på det nu. Jag får min insperation från mig själv. 

Era kommentarer alltså, wow ! Jag är imponerad, hur så många tar den tiden att sitta och skriva ner så fina kommentarer på just min blogg. Det är mäktigt! Även fast jag inte har 20 kommentarer på varenda inlägg så vet jag att ni finns där. Det är bara och kolla statistiken, skoja bara. Men det är det som är så härligt, att jag vet att ni finns där. Ni betyder så otroligt mycket för mig. 
 
Det jag ville säga var att jag är stolt över min blogg, och framför allt mina bloggläsare. Det är ni som gör framsteg här på bloggen. Det är ni som får mig att blogga. Utan er som läsare, skulle denna bloggen aldrig funnits. 
TACK! ♥

/Tilda 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...