Uppdateringen=0!

Uppdateringen idag har inte vart någon vidare.
Har funderat kring min blogg.
Och jag har tänkt på och inte lägga ner så mycket tid. Utan ha mer tid till läxor, kompisar, stallet & friidrotten. Även fast det kanske tar 2 minuter och skriva ett inlägg.
Men i alla fall, ska fundera på om jag BARA ska skriva om dagens ridpass. Om alla träningar. Och inte lägga ner så mycket tid på deepshit & tanke/åsikts inlägg. Eftersom det tar så sjukt mycket tid. Kommer fortfarande göra det. Men det kommer inte vara ett deepshit inlägg om dagen, eller till och med två som det har vart det senaste. Jag är en hästtjej! Klart jag ska blogga om stallet, för det är ju mitt liv.
Och ni som inte är häst intresserade, fine. Ni gör som ni vill.
Men det kommer vara med om stallet och mina ridpass.
Och mindre av deepshit och allt sånt.
Hästar är det jag brinner för, är inte så duktig på och sitta och skriva långa deepshit inlägg.

Det är de jag har tänkt på nu.
Dagens ridpass kommer ut alldeles strax!

Shelly och Tim i hagen ❤



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...