Resultat KM

Framridning: 
Där kändes hon jättefin. Var pigg och framåt. 
 
Framhoppning: 
70-80 cm är ju ingenting för Shelly. Hon bara svischa över, utan problem. Var pigg och framåt. Vi kom bra på alla hinder. 
 
Inne på banan: 
Hon var jättefin! 
Idag satsade jag faktiskt. Gasade på Shelly, och gjorde lite snäva svängar. 
Jag tror jag kom 5:a, och det var 4 st som blev placerade. Men jag hade ju ingen som helst chans till och vinna idag om man säger det så. Det var skillnad på förra årets KM. Då jag blev 4:a och blev placerad. 
Detta året var ju Boels barn med! Och de har ju små & snabba B-ponnysar som bara rusar runt banan. Det var ju så att alla B, C & D-ponnys tävlade mot varann. Det var inte olika klasser eller så. Och jag förstod ju direkt att jag inte skulle bli placerad idag. För det går ju inte och slå en snabb liten B-ponny. För det är ju stor skillnad mellan B och D!  
Men jag är i alla fall supernöjd. Red snäva svängar och Shelly var inte i något hinder alls. Utan vi kom rätt på varje hinder. 
Ett lyckat KM! 
 
Resultat: 
Jag blev 5:a! :) 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...