Min Mobil!!

Nu över 1 Månad har jag vart utan mobil, förstår ni!? Över 1 Månad.
Den har vart inne på lagning eftersom skärmen la av.
Så just nu sitter jag och lägger in massor av kontakter och telefonnummer in i mobilen.
Väldigt jobbigt! Men ni som känner mig, gå in på facebook och skriv där på min status erat nummer!

Idag tog Emma Jarlsgård henne. Hon skulle nog rida ett dressyrpass.
Hon brukar inte ha henne på Måndagar, men min mamma fyllde år idag så då fick Emma J gärna rida henne om hon ville. Och de ville hon :)
/Tilda



Ida Edström - Östersunds näst största blogg. skriver:

sv; tack detsamma! :)

Lotta skriver:

Sv: Tack så mycket och detsamma :) Riktigt fin design måste jag säga!

sussi skriver:

vilken snygg häst =)

emelie skriver:

Tack så mycket! Har själv en häst, en nordis :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...