Min dag

Det började med att jag gick upp klockan 9. Var i stallet prick 10.
Jag hade tänkt och rida markarbete. Men då var det någon handikappsgrupp som skulle ha ridhuset och använda bommarna. Och en sak som var lite surt var att jag hade satt upp en hel bana full med bommar, en jättebra övning. Och går in och sadlar Shelly. Och precis när jag ska tränsa. Men då kommer hon då och säger att jag inte får rida. Och så gör hon in i ridhuset och flyttar om ALLA bommar....... JAG SKULLE PRECIS SADLA!!

Så jag fick rida ut. För paddocken simmade i vatten. Men det var lite synd eftersom jag hade behövt rida markarbete och även små hoppa lite idag.
I alla fall, jag åkte hem vid halv ett. Och duschade och allt.
Jag och Emilia skulle nämligen ta bussen in till stan klockan 13.09. Det slutade med att jag sprang till bussen för och hinna. Det var liiite stressigt!
När jag kom dit till bussen så mötte jag då Emilia. Men då stod det "Ej i trafik" på bussen. Och bussschauffören låg och sov i bussen till 13.27! DÅ fick vi gå på.......
Det stod faktiskt att den skulle gå 13.09!

Men i alla fall, då åket vi in till stan.
Jag köpte ingenting.
Utan vi fikade och åt och gick runt och titta i lite affärer.
Vi åt på McDonalds och tog därefter varsin Frapino på Espresso House!
Vi var väl där till klockan 18.00.
Och då tog vi bussen hem till henne.
Och så tittade vi på ett avsnitt av Pretty Little Liars och åt sedan lax.
Jättemysigt!

Nu måste jag göra iordning till imorgon, för skolan börjar igen ;)

Ha de !



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...