Livet leker ❤

Godmorgon käraste ni, 

idag är det Tisdag. Vilkte innebär, inget stall för mig. Eftersom Emma Jarlsgård ska få rida henne idag. 
Har absolut ingenting och skriva om såhär på morgonen. Hade tänkt mig något roligt deepshit inlägg, men så blev det icke, tyvär. Kom inte på något läsvärt. 
Tog massor av fina bilder på Shelly i hagen igår när jag var i stallet i hela, håll i er nu, 6 timmar var jag där. Man kan ju lugnt säga att jag hann med mycket. 
Mockade t.ex hagen, vilket var grymt jobbigt. Men vi ska inte gå in på detaljer eftersom det är helt ointressant. 
Kör väl på mitt vanliga gamla race idag med att blogga, gå i skolan, plugga, chilla & äta. Och säkert mycket mer. 
Får se om det blir något roligt deepshit inlägg, eller tanke/åsikts inlägg idag. Ska klura ut något under dagen. 
 
Hoppas ni får en superbra dag, så hörs vi som vanligt senare. /Tilda 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...