In Your Dreams

Godmorgon käraste läsare, 

fråga mig inte varför jag valde den rubriken.
Idag är det Onsdag, värsta dagen på hela veckan! I alla fall värsta skoldagen. Eftersom jag går till prick 16.00 idag. Vilket är fruktansvärt jobbigt, men livet är hårt.....
Idag har vi engelska läxa, som jag har suttit och övat in till klockan 12 inatt, så jag hoppas verkligen att det sitter perfecto.  
Ska kämpa mig igenom skoldagen, och klara och gå till klockan fyra utan att få huvudvärk. Önska mig lycka till! 
Nä, nu ska vi inte vara negativa. Måste komma på något positivt som händer idag.....hm, (tänker).....
Jo, nu vet jag! Det är ju friidrottsträning, jippi! Vi ska öva längdhopp, eller det var det som stog på schemat. Vi får väl se om de följer schemat eller inte. 
 
Nu ska jag gå och göra.....?? Jag vet inte vad jag gör just nu faktiskt, eftersom detta är tidsinställt. Springer säkert runt i hela huset och letar efter saker, för det skulle inte förvåna mig. Varenda morgon så får jag som ett litet joggingpass, helt gratis! Det låter bra va? Springer alltid runt och letar allt från gympaväskan till vart min mobil är. 
 
Ni får ha en toppen dag! Så hörs vi antingen under skoldagen, eller efter skolan. Det beror på om jag hinner blogga i skolan, shit the same! /Tilda 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...