Frölunda Torg & Sushi tillsammans med mamma!

Jag och mamma ska alldeles strax åka och äta sushi. Mums!
Efter det så åker vi vidare antingen till Kungsmässan eller Frölunda Torg.
Vi ska i alla fall köpa lite nya höstkläder. Så vi får väl se vad jag kommer hem med sen. Lite spännande kommer det väl allt bli ? ;D

Klockan 18.00 idag är det även friidrottsträning som jag ska gå på.

Juste, har håller tummarna hela dagen och håller även tummarna nu för Axelina som tävlar/tävlat sina 4 ponnysar. Och Beata som tävlar Mountain Horse Cup tillsammans med Kenwoods Cymro (Min bääääbis!!) idag.
Hoppas, hoppas, hoppas han inte stannar nu bara!
Tog ett långt, seriöst snack med honom igår innan han skulle få sin kvällsmat. Jag sa det till honom att om han inte stannar så vinner han! För jag vet att Cymro älskar och vara först i ärovarvet, så jag mutade honom lite. Plus att alla blir glada och han blir familjens favoritponny! Och det kan han ju bara inte motstå! Han har ju så hård konkerans, två små söta ponnysar vid namn Jerry och Amadeus. Alla tre slåss om och få bli familjen gullponny, o även äslklingsponny!
Jag berättade även för honom att om han stannar så blir det nära en annons på hästnet! (Jag skojar såklart!) Nä, men då blir alla arga och sura på honom. Och han ligger längst ner på listan som gullponny & älsklingsponny.

Nä, men kul liv man har...!
Nu måste jag gå.
SUSHI, HEEEEREEE WEEE COOOOMMEEE!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...