Dagens Ridpass 15/11

Ridpasset idag kändes jättebra, 

hon var pigg, väldigt pigg till och med. Men hon var väldigt lydig, även fast hon var stark emellanåt så lyssnade hon på mig. Jag längde och ökade stegen över bommarna, och allt gick perfect. 

Red ju som sagt markarbete, satte upp världens bästa bommövningar. 
Och en bra sak var att jag satte upp minst 12 bommar och jag behövde inte ens städa undan dem efter mig. För det var så många efter mig som också ville använda bommarna. 
 
Hon var liite stretig i formen idag, så därför tog jag och red på grammanen i en tjugo minuter efter det roliga markarbetet. För det var inte okej att hon bara körde upp huvudet sådär. Så därför hämtade jag grammanen. 
Red på ganska lång gramman idag, jag hade den inte sådär kort som jag brukar ha. Utan jag hade lite längre. Och hon gick riktigt fint. På slutet när jag travade av henne fick jag med lite bakben också, vilket var riktigt härligt. De 20 minutrarna på slutet var verkligen som bäst. Jag kände mig som en riktigt dressyrtant när jag satt där, haha ;)
 
Är riktigt stolt över ponnyn idag, som till och med kunde bjuda på lite bakben♥ 
/Tilda 

Lena! skriver:

Haha, din ponny är allt rolig den!!

Annika skriver:

Söt :)

Emelie skriver:

Super fin häst ! Hur stor är hon? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...